سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

۱۱۶ سیستان و بلوچستانی طی ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:در۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۱۱۶ نفر به ویروس کرونا بودیم که چهار نفر از این افراد بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

سید مهدی طباطبایی در حاشیه ستاد ملی کرونا سیستان و بلوچستان  با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دُز سوم واکسن کرونا گفت: موارد ابتلا به کرونا در استان از مرز ۱۶۶ هزار نفر فراتر رفت.

او می گوید:  در مقایسه با هفته گذشته یک اتفاق خوبی در سیستان وبلوچستان افتاد آن هم اینکه موارد ابتلا ۶۰ درصد و موارد بستری ۳۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان  تا زمانی که پوشش واکسیناسیون به حد مطلوب نرسد وضعیت استان شکننده خواهد بود و شاهد افزایش موارد خواهیم بود کما اینکه در بعضی از استان‌های کشور یک روند کاهشی را داشتیم اما مجدد این روند ابتلا رو به افزایش گذاشت.

او گفت: تا زمانی که ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال سه دُز واکسن را تزریق نکنند نمی‌شود مطمئن شد که ایمنی گروهی محقق شده است.

طباطبایی گفت: در گروه جمعیتی پنج تا ۱۲ سال استقبال خوبی نسبت به واکسیناسیون وجود ندارد لذا از همه شهروندان تقاضا می‌کنم تا نسبت به واکسیناسیون تمام اعضای خانواده خود اقدام کنند.

او می گوید: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز خانواده‌ها نسبت به تزریق سه دُز واکسن اقدام کنند زیرا معیار برای سفرهای نوروزی تزریق کامل سه دُز واکسن است.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.