سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رافائل گروسی: مذاکرات خوبی در تهران داشتیم

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد مذاکرات خوبی را در تهران به انجام رسانده است.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی گفت: ما به نظارت بر سایت‌های ایرانی که در مورد آن‌ها نیازمند شفاف سازی هستیم، ادامه می‌دهیم.

او همچنین با بیان اینکه مذاکرات خوبی را در تهران به انجام رسانده است، گفت: ما در حال انجام وظایف خود و منتظر بازگشت کامل به توافق هسته‌ای هستیم.

او در ادامه تصریح کرد: آنچه برای تکمیل مذاکرات هسته‌ای ایران در وین نیاز داریم، نشان دادن همکاری است.

گروسی همچنین گفت: فکر می‌کنم وزیر امور خارجه ایران قصد دارد برای پایان مذاکرات هسته‌ای به وین برود.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین تصریح کرد: هیچ سیاسی‌سازی در خصوص نقش آژانس وجود نداشته و هیچ نتیجه از پیش تعیین‌شده‌ای در مورد موضوعات مورد مناقشه با ایران وجود ندارد.

او همچنین گفت: سه ماه، چارچوب زمانی برای رسیدن به نتیجه‌گیری درباره پاسخ ایران به سؤالات آژانس در مورد برخی از سایت‌هایش است.

گروسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحران اوکراین گفت: آماده‌ام در اسرع وقت از اوکراین بازدید کنم. ما وضعیت اوکراین را به ویژه پس از حادثه در تاسیسات هسته‌ای زاپاروژیا از نزدیک دنبال می‌کنیم.

گفتنی است مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفری یک روزه به تهران داشت و عصر امروز بعد دیدار با مقامات کشورمان، تهران را به مقصد وین ترک کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
شما زیر بار ظلم میرید، اسرائیل با 400 تا کلاهک هسته‌ای هنوز پیمان منع اشاعه هسته‌ای رو امضا نکرده و هیچ کس ککش هم نمیگزه و ایران با وجود فتوای رهبر و شدیدترین نظارت و تحریم‌ها و نداشتن هر گونه سوء سابقه بازم باید جواب پس بده. تف تو این آژانس هسته‌ای و سازمان ملل و شورای امنیت که همش دغل بازی چهارتا کشور قلدره.
از الان بهتون میگم اگه میخواید دویست سال دیگه اسمی از ایران مونده باشه و محو نشده باشید باید بمب هسته‌ای و بالاترش رو به دست بیارید وگرنه ول معطلید.
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
حیف شد رفت
بگید برگرده اعدامش کنیم