سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار:

آمار سیستان و بلوچستان در تزریق دُز سوم واکسن کرونا قابل قبول نیست

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آمار این استان در تزریق دُز سوم واکسن کرونا متاسفانه قابل قبول نیست و قطعا همه برای این مهم باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

رحمدل بامری  در حاشیه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا  گفت: در پایان سال قرارداریم و تقریبا ۲ سال هم از همه‌گیری کرونا می‌گذرد که جامعه و جهان را دچار مشکل کرده از اینرو باید نسبت به مقابله با این ویروس کوشا باشیم.

او گفت: شیوع و تاثیرگذاری بسیار زیاد ویروس اُمیکرون در سطح سیستان و بلوچستان باعث گرفتن تصمیمات خوبی از سوی استاندار این استان در هفته‌های گذشته شد.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان انتظارمان از همه مدیران، مسوولان، فرمانداران و مجموعه‌های اثرگذار در تولید محتوا و اطلاع‌رسانی این است که در راستای ترغیب به واکسیناسیون دُز سوم در جامعه تلاش و اقدام عملیاتی انجام دهند.

او گفت:  از مردم درخواست می‌کنیم که سلامت خود و جامعه را با تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گیرند و  در مجموعه راهیان‌نور تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت است.

او می گوید: مدارس در شهرستان‌هایی که قرمز و نارنجی کرونایی هستند به صورت غیرحضوری است و در شهرستان‌های زرد و آبی به صورت حضوری خواهد بود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجالس و محافل باید جزو اولویت‌های نخست همه ما باشد.

او گفت: برای بحث پیشگیری راهی به جز تزریق واکسن برای ما وجود ندارد زیرا کرونا و اُمیکرون با کسی تعارف نداشته و پیر و جوان و مسوول و غیرمسوول نمی‌شناسد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.