سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص منابع یارانه معیشتی از محل اصلاح قیمت بنزین در سال ۹۸

نمایندگان مجلس منابع یارانه معیشتی از محل اصلاح قیمت بنزین نسبت به قیمت قبل از سهمیه‌بندی در سال ۱۳۹۸ را مشخص کردند.

نمایندگان مجلس مصوب کردند منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین نسبت به قیمت قبل از سهمیه‌بندی در سال ۱۳۹۸، پس از کسر منابع لازم جهت پرداخت یارانه‌های معیشتی مشمول عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و سهم چهارده و نیم‌درصد شرکت ملی نفت ایران می‌شود.

علاوه بر این نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت اموراقتصاد و دارایی را موظف کرنو هنگام  صدور تسویه حساب‌های آن دسته از مودیان مالیاتی که دارای کارت بازرگانی می‌باشند، اصل فیش واریزی سه در هزار درآمد مشمول مالیاتی را که به حساب اتاق بازرگانی ایران و  اتاق تعاون ایران واریز شده و به تایید اتاق‌ها رسیده است دریافت کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
جوری میگویند اختصاص یارانه معیشتی که هرکشوردراین دنیا نداند فکر میکنند نظام ایران به ملتش بابت افزایش قیمت بنزین هرنفری 500تومن یارانه میدهد مرده شور شماها وسیاست شماها را ببرد که 50تومن به مردم یارانه میدهید که پول5تا سنگگ هست مرگ برشماها خدایا ازقوم عجوج مجوج را ازسر ملت ایران بردارررررررررررررررررررررر
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
اگر مسئولان کشور ما یک ذره مسلمان بودند و عدالت و مساوات اسلام را باور داشتند بیت مال را تحت عناوین مختلف مثل یارانه و معیشت و .‌‌‌... به طور یکسان بین صاحبان بیت المال که مردم باشند تقسیم میکردند و ناکارامدی خودرا با به هم زدن عدالت اجتماعی جبران نمیکردندتا چند صباحی بیشتر بر مرکب دنیا سوار باشند.