سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به شتاب مناسب عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید.

منوچهر فخری گفت : مرحله نهایی عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با شتاب مناسب در حال انجام است که نشان از همکاری، همراهی و جدیت مناسب دستگاه‌های مختلف دارد.

به گفته معاون عمرانی استاندار کرمانشاه مردم شهر کرمانشاه انتظار دارند آب شرب مورد نیاز آن‌ها به شکل پایداری تأمین شود و همه ما باید برای تحقق این مطالبه به حق مردم تلاش کنیم.

با تاکید ویژه استاندار کرمانشاه قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه تشکیل شد و با یک برنامه ریزی مناسب موضوع رفع نقص این خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.

با توجه به بارندگی‌های مناسب ماه‌های اخیر و افزایش دبی سراب طاق بستان امکان جایگزینی آب این سراب با خط انتقال گاوشان میسر شد تا قسمت آخر این عملیات رفع نقص هم میسر شود.

با همکاری مناسب شهرداری و شرکت آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌ها عملیات اجرایی حفر چاه‌ها برای تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان آغاز شده است.

فخری می گوید: با انجام چنین اقداماتی انتظار می‌رود در تابستان آینده شاهد تنش آبی کمتری در زمینه تأمین آب شرب شهر کرمانشاه باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.