سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه ۸ سیستان و بلوچستان در جدول تامین بارش سال زراعی جاری

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش‌ها در دی ۷ برابر میزان بارش از ابتدای سال زراعی جاری بوده که همین موضوع استان سیستان و بلوچستان را در رتبه هشتم جدول درصد تامین بارش سال زراعی جاری قرار داده است.

 محسن حیدری در دیدار با عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری گفت: هواشناسی استان با بهره گیری از کارشناسان کارآمد در صدد بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده به هم استانی‌های عزیز می‌باشد که وجود ادوات و تجهیزات پیشرفته هواشناسی می‌تواند این اداره کل را در دستیابی به این مهم یاری دهد. حیدری با بیان مشکلات مالی و عدم وجود بودجه مناسب خواستار افرایش اعتبار در این زمینه شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری نیز ضمن تشکر از فعالیت‌ها و همکاری‌های هواشناسی با ستاد بحران استان در سیلاب اخیر استان اذعان کرد: هواشناسی نقش مهم و حیاتی در مدیریت بحران سیلاب‌های اخیر داشته است و در صورت عدم وجود هشدار‌های به موقع این اداره کل، خسارات جانی و مالی بیشتری به بار می‌آمد.

عباسعلی ارجمندی در این دیدار از تمامی کادر فعال و زحمتکش هواشناسی تقدیر و تشکر کرد و در رابطه با حل مشکلات مالی موجود در آن اداره کل، قول مساعدت و همکاری داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.