سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبان سید باقر کاظمی را بازداشت کردند

سید مسعود کاظمی نوشت طالبان سرکوب و تهدید را در دستور کار خود قرار داده اند.

سید مسعود کاظمی پسر شهید سید مصطفی کاظمی و از نزدیکان سید باقر محسنی کاظمی صبح امروز شنبه(14 حوت) در صفحه فیسبوکش نوشته:" سید باقر محسنی همرای دو تن از همراهانش بعد از ظهر روز جمعه(13 حوت) ازسوی طالبان بازداشت شده و تا هنوز هیچ خبری از وی به ما نرسیده است".

کاظمی نوشت:" نگرش ط‌البان یعنی سرکوب و تهدید، سرکوب آزادی‌بیان از سوی ط‌البان در دستور کار قرار گرفته و به‌دنبال خفه کردن هر نوع فعالیتی بر ضد سلیقه خود هستند".

مسعود کاظمی از طالبان خواسته که باقر محسنی کاظمی را به زود‌ترین فرصت آزاد نموده تا نگاه مردم نسبت به آنها بیشتر از این تغییر نکند.

سید باقر محسنی کاظمی یکی از منتقدان سرسخت حکومت طالبان بود و در هفته قبل در فیسبوک خود نوشته بود که مناظره‌ او با نعیم وردک سخنگوی طالبان در قطر، به دلیل فشار گروه حاکم از نشر باز ماند.

محسنی در یادداشت دیگر با انتقاد شدید از بازرسی خانه به خانه نیروهای طالبان، این اقدام آنان را غیرقانونی و غیرشرعی خوانده و گفته است: کاربرد زور و ایجاد ترس برای تحکیم پایه‌های حکومت، نتیجه چندانی نخواهد داشت و در عصر حاضر، حکومت بدون رضایت مردم تداوم چندانی نخواهد داشت.

طالبان تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده اند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.