سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای فعال کانون‌های مساجد کردستان تجلیل می‌شوند

گلباغی با اشاره به تشریح برنامه‌های گرامیداشت ۱۸ اسفند گفت: از فعالان کانون‌های مساجد استان به همین مناسبت تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت ۱۸ اسفند (سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور) که با حضور کارشناسان ستادی در سنندج تشکیل شد،گفت: از جمله برنامه های سالروز تاسیس کانون‌های مساجد  سرکشی از کانون‌های مساجد، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند شهدا است.

کامل گلباغی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،حضور مدیر ستاد استان در برنامه‌های کانونی به صورت مجازی و معرفی کانون‌های برتر استان در سیمای مرکز استان و رسانه‌های برتر  نیز پیش بینی شده است.

به گفته او تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌های این مناسبت است که با رایزنی با کارشناسان ستادی استان تلاش می‌شود از فعالان این حوزه تجلیل شود.

او می گوید: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون ها، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسئولان و معرفی اصول و سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری گرامیداشت ۱۸ اسفند می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.