سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات پروژه گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن

رئیس اداره گاز ایذه آخرین جزییات پروژه گازرسانی به بخش سوسن را تشریح کرد.

عبدالکریم کوراوند گفت: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی شامل ۸۰ کیلومتر شبکه گذاری و نصب ۲۰۰۰ انشعاب گازرسانی به ۳۸ روستای بخش سوسن و دهستان تخت کاشان از توابع بخش مرکزی شهرستان ایذه است، تیرماه سال گذشته آغاز شد.

رئیس اداره گاز ایذه می گوید: تاکنون ۶۹ هزار و ۷۰۰ متر، شامل خط ۸ اینچ اصلی و شبکه‌های فرعی و داخلی روستا‌های اجرا شده است و تاکنون ۹ روستا گازدار شده و ۵ روستا طی روز‌های آینده گازرسانی خواهد شد.

به گفته کوراوند روستا‌های آبژدان، آبکنارک۱، دوپک انصاری، بنه تیمور و بخشی از روستای جواد سعیدی، شبکه داخلی آن‌ها اجرا شده و در مرحله تست نیوماتیک و پوشش هستند و روستا‌های ده شیخ، یگاوی، لولو، سرقلعه، دست کرتان، تنگ رشید، پیرانشاهی، سراب، ترشک، برآفتاب امان الله، برافتاب، مهرنان سفلی، مهرنان علیا و مهرنان حیدری تاکنون حدود ۴۵۰ علمک گاز برای آن‌ها نصب شده است و در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌نمایند.

درحال حاضر پیمانکار مجری در حال اجرای خط ۴ اینچ در مسیر روستا‌های تخت کاشان و خط ۶ اینچ روستای شهرک کاشکلی می‌باشد و خط اصلی مسیر روستا‌های چلویر و دورک نیز اجرا شده و متر صد انجام تست‌های نیوماتیک و پوشش می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: ضمناً پروژه دیگری تحت عنوان پروژه تکمیلی گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن و دهستان تخت کاشان به طول ۴۲ کیلومتر و نصب یک هزار و انشعاب مراحل طراحی آن انجام و در سال آینده شروع و ان شاءالله ۳۸ روستا گازدار و تکمیل خواهند شد.

پروژه دیگری شامل ۷۰ کیلومتر شبکه و نصب ۷۰۰ انشعاب شامل روستاه‌های دهستان سوسن غربی بعداز پل رودخانه در دست مطالعه می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.