سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش معاونین برنامه ریزی و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در مشهد

همایش ۳ روزه معاونین برنامه ریزی و فناوری اطلاعات قوه قضاییه دیشب در مشهد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق گفت: یکی از مهمترین ارکان  سند  تحول قضایی توجه به برنامه ریزی هدفمندبا زمانبندی مشخص است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

او گفت: اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای تحقق سند تحول قضایی و محور‌های اعلانی، در حکم ریاست قوه قضاییه مورد تاکید است که باید در برنامه‌های سال ۱۴۰۱ متجلی باشد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ارتقای رضایتمندی عمومی از اقدامات قوه قضاییه، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوبتر قضایی، توجه توأمان به کیفیت و کمیت پرونده ها، پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات و ارتباط مستمر قضات و مسولان با زندان و مددجویان با هدف بررسی و حل مشکلات احتمالی، باید در برنامه ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق گفت: ما به دنبال ایجاد هماهنگی در چند لایه اسناد بالادستی و سند تحول قوه قضاییه، معاونت‌های قوه و متناظرین استانی آن‌ها و سازمان‌های وابسته و نمایندگان استانی هستیم تا نتایج هر چه مطلوبتر در اجرای برنامه‌های مشارکتی را کسب کنیم.

غلامعلی صادقی رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یک برنامه خوب باید شفاف، روشن و هدایتگر باشد تا بتوان مبتنی بر چنین برنامه‌ای بهترین راه را برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده برگزید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.