سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی احداث ساختمان مدیریت توزیع نیروی برق خفر

عملیات کلنگ زنی ساختمان‌های اداری و انبار مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خفر آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: بی تردید این ساختمان که در مسیر جاده‌ای مناسبی نیز قرار دارد، می‌تواند نقش مهمی در تسهیل و تسریع خدمات به امور متقاضیان و مشترکان برق در این منطقه داشته باشد.

محمدرضا رضایی کوچی به موضوع مهم رونق تولید و امید آفرینی در بین مردم اشاره و گفت: راه حل ایجاد امید و انگیزه در بین مردم رونق اقتصادی و تولید است.

به گفته او،  زمانی که رونق اقتصادی و تولید وجود داشته باشد، شرایط معیشتی مردم نیز بهبود یافته که این امر منجر به تزریق روحیه امید وایجاد انگیزه درجامعه خواهد شد.

رضایی، بر همدلی و خدمت خالصانه به مردم نیز تاکید کرد و گفت: افراد در هر پست و مقامی که قرار دارند بایستی از آن به عنوان وسیله‌ای برای خدمت گزاری به مردم در نظر گرفته و مسئولیت‌های محوله را به طور مطلوب انجام دهند تا بتوان در جامعه امیدآفرینی کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در به رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران در مسیر اخذ مجوز جهت راه اندازی واحد تولیدی و اشتغال به ویژه جهت قشر جوان تحصیل کرده پرداخت و گفت: گاهی اوقات پیچ و خم‌های اداری سبب ایجاد موانع بسیاری در مسیر تولید می‌شود که این امر ناامیدی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و در نتیجه رشد بیکاری در جامعه را در پی دارد. وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و حذف مشکلات و موانع در مسیر رونق تولید و همچنین حمایت‌های مؤثر و اثربخش از تولیدکنندگان، شاهدایجاد رونق اقتصادی و اشتغال باشیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس نیز صنعت برق را یک کالای زیرساختی و از ابزار‌های مهم اندازه گیری شاخص توسعه عنوان کرد و گفت: این صنعت، از زیرساخت‌های اصلی در بحث تولید محسوب می‌شود که بی تردید فعالیت‌ها و رونق صنایع مختلف و بخش کشاورزی بدون وجود آن غیرممکن بوده و سبب بروز اختلال می‌شود.

حمیدرضا جلایر گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تلاش دارد ضمن تامین برق مطمئن و پایدار جهت مشترکان در سراسر استان فارس و ایجاد رفاه و رضایتمندی آنان، زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی فراهم آورد.

این مقام مسئول در تشریح احداث ساختمان جدید مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خفر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۰ متر مربع با زیربنای بیش از ۸۱۰ مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ساخته می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس، تعداد مشترکان شهرستان خفر را بیش از ۱۹ هزار مشترک عنوان کرد و گفت: هم اکنون با احداث ۴۸۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف وهمچنین نصب ۱۰۰۷ دستگاه ترانسفورماتور، برق رسانی به مشترکان این شهرستان در حال انجام است.

جلایر، تعداد روستا‌های برق دارشده در این شهرستان را ۵۶ روستا عنوان کرد و گفت: تعداد ۸۰۰ حلقه چاه کشاورزی نیز در این شهرستان برق دار هستند.

او می‌گوید: با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در سطح شهرستان و حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی بتوان خدمات شایسته و مطلوب تری به مردم ارائه داد و زمینه رشد و توسعه امکانات این شهرستان را بیش از پیش فراهم کرد.

در حاشیه این مراسم از محسن بنده خدا، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خفر جهت همکاری و تلاش در زمینه برقراری و واگذاری انشعابات برق مدارس جدید احداث شده، تجلیل به عمل آمده و لوح تقدیری به امضای سرفراز موصلی، مدیرکل نوسازی مدارس فارس به وی اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.