سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت ستوان‌یکم «پویا نظری»در پی درگیری با سارقان مسلح/دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در کرمانشاه

در پی درگیری پلیس کرمانشاه با سارقان مسلح، ستوان‌یکم «پویا نظری» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شب گذشته ماموران فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان کرمانشاه هنگام گشت زنی به منظور تامین امنیت و آرامش مردم با سارقین مسلح درگیر شده که در این درگیری و با استفاده از تاریکی شب سارقان با سلاح جنگی به سمت مامورین تیر اندازی کرده و یکی از مامورین از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت .

متاسفانه ستوان یکم «پویا نظری» بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سینه مجروح و به دنبال شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد .

فرمانده انتظامی استان گفت: این حادثه دقایق ابتدایی بامداد امروز (جمعه - ۱۳ اسفند) در چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه رخ داد.

جاویدان گفت: ماموران یگان امداد حین گشتزنی در محل یاد شده متوجه حضور سه فرد مشکوک می‌شوند که برای انجام بررسی‌های لازم حضور این افراد به آن‌ها که در خودرو بوده اند فرمان ایست می‌دهند.

با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل ماموران مواجه می‌شوند.

در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت وی می‌شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می‌یابد، اما متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این همکار جان بر کف به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید .

دستگیری ۲ عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : ۲ عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی که در یکی از محلات شهر اقدام به ایجاد درگیری و مزاحمت برای مردم کرده بودند، دستگیر شدند.

علیرضا دلیری گفت: به دنبال درگیری ۲ تن از اراذل و اوباش در شهرک دولت آباد کرمانشاه و مزاحمت‌هایی که برای شهروندان ایجاد بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد با دریافت گزارش به سرعت راهی محل درگیری شده و مقتدرانه هردو نفر آن‌ها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

۷۲۰ عدد پیراهن مردانه قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی کنگاور گفت : ۷۲۰ عدد پیراهن مردانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

عنایت فلاحی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام شده ۷۲۰ عدد پیراهن مردانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

 یک نفر در این خصوص دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی
۲۱:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
شهید پویا نظری از همخدمتی دوران سربازی من باشگاه پاس اصفهان بود سال ۸۴،۸۵ پسر بسیار مودب و مهربان بود خداوند متعال به خانواده محترم شان صبر عطا کنه روحش شاد و یادش گرامی
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
چرا با اراذل و اوباش جوری برخورد نمیشه که کسی دیگه جرأت همچین غلطی رو نکنه تا کی باید پلیس شهید بده!!!!