سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رییس جمهور خبر داد

رونمایی از سند تحول کشور در آینده نزدیک

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در دولت تحول گرای سیزدهم، مرکز تحول و نوآوری تشکیل شد و به زودی از سند تحول رونمایی می‌شود.

سید محمد حسینی روز جمعه در جلسه هیات امنای دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی در اصفهان گفت: در دولت جدید انتظار از سطح عملکرد دانشگاه‌ها و استادان بیشتر شده، زیرا دانشگاه مرکز اندیشه نو، تفکر، خلاقیت و نوآوری است.  

او با بیان اینکه بدنبال راه اندازی مرکز نوآوری و تحول در دولت از تمام دانشگاه‌ها انتظار می‌رود فقط به  آموزش و پژوهش نپردازند و مسائل کلان کشور را نیز در اتاق‌های فکر بررسی دهند، گفت: در این مرکز تمام ایده‌های نو مورد بررسی قرار می‌گیرد آنچنان که اخیرا طرحی از یکی استادان دانشگاه شریف روی میز بررسی دولت قرار گرفت.  

معاون پارلمانی رییس جمهور از رونمایی از سند تحول  در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در برنامه هفتم توسعه که پیش نویس آن آماده شده است باید هر کسی گوشه کار را بگیرد و در جهت تحقق آن یاری رساند.  

او با بیان اینکه دانشگاه پشتوانه فکری نظام است و بیشتر مدیران کلان کشور متصل به دانشگاه هستند، گفت: رییس جمهوری بار‌ها دانشگاه را اتاق فکر دولت خوانده است، زیرا دانشگاه‌ها نقش مهمی در تربیت مدیران خلاق و تهیه برنامه‌های علمی و قوی برای اداره بهتر کشور دارند.

حسینی می‌گوید: امیدواریم دانشگاه‌ها بزودی حضوری شود و شاهد فعال شدن تشکل‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور روز جمعه به منظور دیدار با مردم، نخبگان و دانشگاهیان و افتتاح چند طرح وارد اصفهان شد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.