سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به خانواده های دارای فرزند چند قلو

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:دولت سیزدهم به خانواده های دارای فرزند چند قلو تسهیلات پرداخت می کند.

انسیه خزعلی امروز در دیدار با خانواده چهار قلو‌های گنبدی ساکن روستای مالای شیخ غراوی با اشاره به اهمیت نهاد خانواده از رویکرد دولت سیزدهم به تقویت بنیان این نهاد گفت: دولت سیزدهم با اعطای تسهیلات از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو حمایت می‌کند.

به گفته خزعلی همه دستگاه‌‎های اجرایی باید تکالیف خود را در راستای قانون تعالی جمعیت انجام دهند.

او در این دیدار با این خانواده با مشکلات آن‌ها آشنا شد و به والدین این چهارقلو‌ها وعده داد برای حل مشکل خانه‌دار شدن آن‌ها پیگیری خواهد کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور همچنین در ادامه سفر به گلستان امروز از موزه فرش دستباف ترکمن در گنبدکاووس بازدید کرد.

موزه فرش دستبافت ترکمن را خانم حصل خانجانی راه اندازی کرده و دومین موزه تخصصی فرش ترکمن در گلستان است.

 انسیه خزعلی دیشب هم پس از ورود به گلستان در نشستی با بانوان فرهیخته و نمایندگان تشکل‌های مختلف بانوان از مسائل و مشکلات و مطالبات آنان آگاه شد.

 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اصلاح ساختار‌ها و قوانین و حرکت در مسیر برنامه ششم برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به طور جدی در دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد.

خزعلی می گوید: توجه به کارآفرینی، تسهیل‌گری، ایجاد فرصت‌های شغلی، وجود افراد بازمانده از تحصیل، غربال‌گری سرطان و تجهیز پارک بانوان از نیاز‌ها و مشکلات بانوان گلستان است که حل آن در دستور کار دولت قرار دارد.

او گفت: این استان به واسطه سکونت اقوام و مذاهب گوناگون، از استعداد‌ها و توانایی‌های زیادی برخوردار است که باید زمینه شکوفایی و رشد این توانمندی‌ها فراهم شود.

دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی، بانوان کارآفرین، فعالان بازارچه‌های سنتی از جمله برنامه‌های دیگر سفر معاون رییس جمهور به گلستان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.