سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سهمیه بنزین سوپر در جایگاه‌های خوزستان

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از افزایش سهمیه بنزین سوپر در جایگاه‌های خوزستان در اسفندماه خبر داد.

نعمت الله نجفی گفت: با توجه به کمبود بنزین سوپری که در سطح کشور داریم سهمیه ما در بهمن ماه امسال ۳۶۰ هزار لیتر بوده که با پیگیری‌های انجام شده در اسفندماه به  ۵۴۰ هزار لیتر رسیده.

او می گوید: سهمیه خووزستان روزی ۱۸ هزار لیتربنزین است که متاسفانه پالایشگاه آبادان بنزین معمولی تولید می‌کند و ما بنزین سوپر را  از اراک و  تهران تامین می‌کنیم .

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: ان شاءالله برای افزایش سهمیه پیگیری کرده و درصورت موجود بودن سهمیه خوزستان را افزایش می‌دهیم.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه مردم می‌گویند بنزین سوپر بصورت آزاد در بازار فروخته می شود، گفت: بنزین سوپر در جایگاه‌ها باید از تلمبه‌ها خارج شود که در کلیه جایگاه‌هایی که بنزین سوپر توزیع  می‌شود تلمبه‌ها از نظر میزان کارکرد و سامانه هوشمند کنترل می‌شوند و این بنزین را برخی  افراد مکمل‌هایی به آن اضافه کرده و این موارد بنزین سوپر نبوده و یا از جاهای دیگر تامین می شود.

برخی شهروندان اهوازی از کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت این شهر طی روز‌های اخیر گلایه کردند.

بنزین سوپر در اهواز بدون سهمیه به صورت آزاد و به قرار هر لیتر ۳۵هزار ریال عرضه می‌شود.

سهمیه روزانه بنزین سوپر در اهواز ۲۰هزار لیتر است و به نظر می‌رسد این سهمیه پاسخگوی تقاضای شهروندان نیست.

براساس مصوبه هیات دولت، به منظور کاهش آلودگی هوا، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران موظف است بنزین یورو چهار هفت کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز را تامین کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.