سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف پژو و کشف ۶۲ کیلو شیشه/سرقت میلیاردی ارز دیجیتال

مهم‌ترین حوادث دوازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه دوازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف پژو و کشف ۶۲ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۶۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از سواری پژو در محور مواصلاتی سیرجان-شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: صبح امروز ۱۲ اسفندماه مأموران انتظامی شهرستان "نی‌ریز" حین گشت‌زنی در محور‌های فرعی و کوهستانی "سیرجان-شیراز" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او گفت: راننده بدون توجه به ایست پلیس بر سرعت خود افزایش داد و با توجه به موقعیت جغرافیایی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده خودرو را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو ۶۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی گفت: این محموله از مرز‌های شرقی وارد کشور شده است.

او به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

به گفته او، راکب بدون توجه اقدام به فرار کرد و با توجه به موقعیت جغرافیایی وی موتورسیکلت را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتورسیکلت مذکور قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است و کارشناسان ارزش وسیله نقلیه مذکور را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: تلاش برای دستگیری راکب ادامه دارد و طرح برخورد با قاچاقچیان و دارندگان موتورسیکلت‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

احشام‌های قاچاق به مرز نرسید

فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۱۲۲ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق احشام، ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

به گفته او، ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: ارزش احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برآورد شده است و برخورد با قاچاقیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف انواع کالای قاچاق از اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران پلیس آگاهی لارستان حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این اتوبوس ۳ هزار و ۱۱۹ ثوب انواع پوشاک، ۸۵ جفت انواع کفش، ۲۶۱ عدد ساعت مچی و قطعات مربوطه، ۴۹۰ دستگاه ردیاب خودرو، ۱۶۸ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۳۶ دستگاه قطعات خودرو و موتورسیکلت، ۷۸ عدد قطعات تلفن همراه، ۳۸ عدد انواع کیف زنانه، ۱۸۹ عدد انواع اسباب بازی، ۲۴۴ عدد کابل و پریز شبکه خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت‌زنی در شهر قائمیه به یک سواری پژو پارس حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

به گفته او،  مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیلو مغز بادام هندی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت:کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند و در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق احشام

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف به ۶ فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان لارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته او، مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند که سارق پس از سرقت به شهرستان خنج متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان خنج اعزام و موفق شدند وی را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی فشنگ شکاری و جنگی، یک دستگاه جرثقیل سیار (ابراز الات سرقت)، دوربین شکاری، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با ارکان مخدوش و لوازم و تاسیسات کارگاهی مسروقه کشف شد.

سرهنگ یوسفی گفت: سارق در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرقت میلیاردی ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی شهروند دارابی

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که اقدام به سرقت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی یک شهروند کرده بود خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته است که موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با سرعت عمل و تیز هوشی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق از دوستان مالباخته می‌باشد و از طریق گوشی تلفن همراه شاکی به رمز کیف پول الکترونیکی وی دسترسی پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی داراب گفت: متهم در مواجه با اسناد و مدارک پلیس به سرقت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی شاکی اعتراف کرد و او پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف تریاک در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۴۰ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به خرید و فروش تریاک می‌کند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از منزل وی ۴۰ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آباده حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این اتوبوس ۳۰۰ کیلوگرم بادام و فندق خارجی قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی راننده به دستگاه قضائی، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد بود و همه مردم باید در این امر مهم نقش آفرینی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.