سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف ۹ هزار قلم کالای مسروقه در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۹ هزار قلم کالای مسروقه، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری در این استان کشف و سه دستگاه خودرو سارقان توقیف شد.

 سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل در محور‌های مواصلاتی استان که موجب ناامنی در سطح استان شده بود و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را شناسایی و طی چندین عملیات منسجم و همزمان در شهرستان خرم‌آباد تعداد پنج نفر از سارقین مسلح و سابقه دار به همراه یک نفر مالخر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه شامل بیش از ۹ هزار قلم کالای مسروقه، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری و سه دستگاه خودرو که در سرقت محموله از آن‌ها استفاده می‌کردند کشف شد.

سردار الهی گفت: متهمان ضمن اعتراف به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت مسلحانه محموله جاده‌ای و سرقت منجر به قتل و مجروحیت ۲ نفر از مالباختگان اعتراف کردند.

او گفت: ایجاد ناامنی خط قرمز پلیس است و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت در سطح استان برخورد خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده افراد و خودروی مشکوک در مسیر تردد جاده‌های مواصلاتی استان بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.