سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۴ واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر

۲۴ واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر به‌همت انجمن خیرین مسکن ساز با اعتبار ۲میلیارد و۱۵۲ میلیون تومان در۱۲ بلوک ۲واحدی افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- استاندار بوشهر در آیین افتتاح ۲۴ واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر از سوی انجمن خیران مسکن‌ساز استان با قدردانی از اقدام ارزشمند این نهاد در تأمین مسکن محرومان گفت: از همکاری بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌ها در تسریع ساخت این واحدهای مسکونی قدردانی می‌شود.

احمد محمدی‌زاده باتأکید بر حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر بیان کرد: خیران مسکن‌ساز تمام وقت و عمر خود را در حل مشکلات محرومان جامعه بدون هیچ چشم‌داشت دنیوی می‌گذارند که حمایت از این قشر مورد تأکید است.

وی خدمات خیران مسکن‌ساز را با روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی را مورد ستایش قرار داد و ادامه داد: کمک و حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز و فعالان این عرصه و تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن محرومان و تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تأمین مسکن به‌عنوان اصلی‌ترین مسئله زندگی مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد عنوان کرد: حل مشکل مسکن یک خانواده زمینه برطرف شدن دیگر مسائل زندگی را فراهم می‌کند.

محمدی‌زاده مشارکت شهرداری‌ها و بانک‌ها در همکاری با خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این راستا تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.