سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی خبرداد

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح سنجان اراک، ۶ ماه دیگر

رستم قاسمی گفت: تقاطع غیر همسطح سنجان اراک تا شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

در سفر وزیر راه و شهرسازی به اراک مقرر شد با پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک منابع مالی مورد نیاز اختصاص یابد و این تقاطع تا ۶ ماه دیگر به بهره برداری برسد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی وزیر راه‌وشهرسازی در حاشیه دیدار از این تقاطع گفت: این وزارتخانه متعهد می‌شود اول شهریورماه سال آینده عملیاتی اجرایی این طرح انجام و تقاطع غیرهمسطح منطقه سنجان اراک تا شهریورماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قاسمی همچنین گفت: امروز پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار تقاطع غیرهمسطح منطقه سنجان اراک انجام و منابع مالی مورد نیاز اختصاص می‌یابد و در صورتی که تا ۲ ماه آینده پیمانکار طرح به زمان‌بندی انجام شده نرسد و طرح شتاب نگیرد، طرح به پیمانکار جدید واگذار شود.

قرارداد ساخت تقاطع غیر هم سطح سنجان اراک سال ۹۳ با اعتبار ۱۰۲ میلیارد ریال منعقد شد تا نقطه ترافیکی پل سنجان در محور اراک - شازند که یکی از نقاط پرحادثه استان مرکزی است حذف شود.

طول پل تقاطع غیر هم سطح سنجان شهر اراک ۶۰۴ متر، طول عرشه پل ۳۹۴ متر است.

به گفته مرزبان مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی یکی از علت‌های کندی ساخت این تقاطع تملک نشدن پلاک‌های حاشیه طرح بوده است.

سید علی آقازاده استاندار وقت استان مرکزی اسفند ۹۷ گفت: وزیر راه قول تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تقاطع غیر هم سطح سنجان اراک دادند و خوشبین هستیم تاپایان سال (سال۹۷ )پروژه به سرانجام برسد.

آقازاده همان زمان گفت: میزان۸۰ درصد طرح انجام شده بود و ۲۰ درصد حدود ۲ تا ۳ پلاک دیگر در حال انجام است فکر می‌کنم تا حداکثر ۲ ماه دیگر پلاک‌های باقی مانده توسط شهرداری تملک شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.