سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اگر پلی‌آف بود هم با شایستگی و لیاقت قهرمان می‌شدیم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از هفته سوم تا همین الان صدرنشین لیگ بودیم و کاملا شایستگی کسب عنوان قهرمانی را داشتیم.

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از قهرمانی با گیتی‌پسند در لیگ‌برتر فوتسال گفت: باتوجه به اینکه در این فصل مسابقات لیگ‌برتر به‌صورت عادی و بدون پلی‌آف برگزار می‌شد توانستیم دو هفته زودتر تا پایان لیگ، به قهرمانی برسیم. در صورتیکه پنج تیم شانس قهرمانی داشتند و این نشان می‌دهد لیگ جذاب و پر فشار دنبال می‌شده است.

او گفت: واقعیت این است که از هفته سوم تیم ما صدرنشین شد و تا همین هفته در این جایگاه قرار گرفتیم و لیاقتش را داشتیم که پس از چند سال به قهرمانی دست پیدا کنیم. سال‌های گذشته نیز در لحظات پایانی و با اختلاف امتیازات میلی‌متری جام را به‌دست نمی‌آوردیم و امسال با امتیاز مناسب جام را از آن خود کردیم.

به گفته کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند: لیگ امسال از آن حالت دو قطبی‌بودنش خارج شده بود و همین به جذابیت آن اضافه کرد. حسن‌زاده اعتقادی به این ندارد که تغییر شیوه برگزاری لیگ باعث قهرمانی گیتی‌پسند شده است. در لحظه‌های خاص اتفاقات خاص هم رخ می‌دهد و سال‌های گذشته نیز گیتی‌پسند لیاقت قهرمانی را داشته است. اما این فصل نیز تیمشان عملکرد بسیاری خوبی نشان داده و دلیل قهرمانی‌شان نبود پلی‌آف نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود چیزی برایش فرق نمی‌‌کند.

او می‌گوید: تجربیات سال‌های گذشته خیلی به ما کمک کرد، از عواملی که در چند فصل اخیر باعث قهرمان نشدنمان شد جلوگیری کردیم. تمامی اعضای تیم، از کادر مدیریتی و کادرفنی تا بازیکنان از روز اول برای قهرمانی مصمم و یک‌دل بودیم تا این اتفاق رخ دهد.

حسن‌زاده در رابطه با سرمربی جوان تیمش گفت: محمد کشاورز سال‌ها کاپیتان تیم‌ملی بوده و تجربیاتش به او کمک کرد کرد. باتوجه به اینکه چند سال در گیتی‌پسند حضور داشت و با شرایط و جو تیم آشنا بود همراه تیم به قهرمانی رسید.

او معتقد است: تمامی بازیکنان و عوامل گیتی‌پسند در این قهرمانی تاثیرگذار بودند، یک عامل خاص نمی‌تواند تیم را قهرمان کند. مثلث مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان باید در یک مسیر باشند تا به سرانجام خوش قهرمانی رسید. بازیکنان واقعا مسئولیت‌پذیر بودند و به تیم در هر بازی کمک کردند تا بتوانند به این عنوان دست پیدا کنند.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به جام باشگا‌ه‌های آسیا و حضور گیتی‌پسند می‌گوید: امیدوارم هم جام ملت‌های آسیا و نیز جام باشگاه‌های آسیا پس از وقفه دو ساله‌ای که ایجاد شده و برای آسیل برگزار شود، گیتی‌پسند نماینده ایران است و امیدوارم مسابقات خوبی را پشت سر بگذاریم و بتوانیم یک‌بار دیگر گیتی‌پسند و فوتسال ایران را بر بام آسیا برسانیم.

حسن‌زاده در پایان گفت: تا جایی که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم و شرایط بدنی و روحی‌ام اجازه بدهد بازی می‌کنم؛ در حال حاضر نیز شرایطم بسیار خوب است و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای خودم و تیمم رقم بخورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.