سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به رفاه زندگی مردم با توزیع به موقع آرد

فرماندار شهرستان کهگیلویه از توزیع ماهیانه ۳٠٠ تن آرد بین مناطق عشایری شهرستان خبر داد.

سید عبدالعزیز موسوی در جلسه آرد و نان شهرستان کهگیلویه که با موضوع بررسی و تفکیک آرد روستایی و عشایری شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برگزار شد گفت: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه روستاییان و عشایر محسوب می‌شود که با توزیع صحیح و به موقع آرد بین مردم می‌توان به رفاه زندگی آن ها کمک کرد.

او می گوید: در هر ماه بیش از ۲۹۷ تن آرد بین مردم در روستاهای بدون نانوایی شهرستان‌های کهگیلویه و لنده توزیع می‌شود که این سهمیه جمعیتی بالغ بر ۵۷ هزار تن را پوشش می‌دهد.

موسوی گفت: همچنین در هر ماه ۳۰۰ تن آرد بین عشایر شهرستان‌های کهگیلویه و چرام توزیع می‌شود که در این توزیع جمعیتی حدود ۶ هزار خانوار عشایری بهره مند می‌شوند.

به گفته فرماندار شهرستان کهگیلویه، با توجه به مشکلات و پراکندگی جمعیت، ماهیانه با کمبود ۸۰ تن آرد برای این قشر مواجهیم که تلاش می‌کنیم تا با پیگیری از مسئولان استان این کسری سهمیه تأمین شود.

موسوی گفت: با توجه به اینکه در برخی از روستاها و مناطق عشایری مشکلاتی در بحث نحوه توزیع آرد وجود دارد در این جلسه مصوب شد تا ادارات تعاون روستایی و امور عشایر با هماهنگی بخشداران، نسبت به شناسایی روستاهای بدون سهمیه و نظارت بر مراکز و عاملان توزیع اقدام کرده تا شاهد کمبود مشکلات و توزیع عادلانه آرد در مناطق روستایی و عشایری باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.