سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت کارخانه کلوچه ممسنی به چرخه تولید

پس از ۱۰ سال تعطیلی کارخانه کیک و کلوچه ممسنی فعالیت خود را از سر گرفت.

همزمان با هفته وحدت و با توجه به تاکید دولت سیزدهم و تلاش مستمر برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی کارخانه کیک و کلوچه ممسنی پس از یک دهه تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

ایوبی فرماندار ممسنی در حاشیه مراسم آغاز به کار آزمایشی این واحد تولیدی گفت: از ۲۶ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی نورآباد ۱۴ واحد در حال فعالیت است و حداکثر تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ دو واحد دیگر به این تعداد اضافه می شود.

او گفت: فعالیت دو واحد از صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی نیز فصلی است که با رسیدن محصولات کشاورزی فعالیت آن ها نیز آغاز می‌شود.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ممسنی گفت: با سیاست‌های ابلاغی دولت و استاندار فارس تقاضا برای ساحت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در ممسنی افزایش یافته اما تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی این شهرستان امکان سرمایه‌گذاری جدید را با مشکل مواجه کرده و ساخت ناحیه صنعتی از استان مورد موافقت اولیه قرار گرفته که تامین زمین آن تا کنون منجر به نتیجه نشده.

ایوبی در مورد سرمایه گذاری خارج از شهرک صنعتی گفت: در چنین طرح هایی با مقاومت منفی و معارضان محلی روبرو هستیم که این امر نیز ضمن ایجاد حاشیه و زمان بر کردن اجرای طرح ها نگرانی‌هایی را نیز برای فعالان اقتصادی و مسئولان ایجاد کرده.

او مشکل بیکاری فرزندان نخبه و تحصیل کرده شهرستان ممسنی را از مشکلات اصلی این شهرستان برشمرد و گفت: اگر معارضات محلی موجود برطرف شود که با توجه به قابلیت‌های فوق العاده طبیعی و انسانی ممسنی سال آینده زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از بیکاران فراهم می‌شود.

 کارخانه کیک و کلوچه ممسنی در دو شیفت کاری زمینه اشتغال قریب به ۴۰ نفر را فراهم کرده.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۲۵ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام نیرو نمیخواین