سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

آمار واکسیناسیون در استان بالاتر از میانگین کشوری است

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ دُز واکسن در استان تزریق شده و آمار واکسیناسیون استان بالاتر از میانگین کشوری است.

علی احمدی گفت:، اما همچنان برخی افراد هستند که نسبت به دریافت واکسن امتناع می‌کنند و توصیه ما به آنان برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان این است که هرچه سریع‌تر واکسن بزنند.

شمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری از مرز ۹۶ هزار نفر گذشت و به ۹۶ هزار و ۶۳ نفر رسید.

مجموع فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ هم در استان چهارمحال و بختیاری از ابتدا تاکنون به یک هزار و ۸۰۹ نفر رسید.

هم اکنون ۲۳۷ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری بستری هستند که از این تعداد حال عمومی ۲۱ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در آمار مبتلایان سرپایی روند نزولی شیوع بیماری آغاز شده، این در حالیست که هنوز آمار بیماران بستری و فوتی در استان بالاست و تمام تلاش ما بر این است تا آمار فوتی‌ها به صفر برسد.


بیشتر بخوانید


بیشترین آمار فوتی در استان چهارمحال و بختیاری مربوط به افرادی است که دارای سن بالا هستند ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، نزدن واکسن و بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل ها از دیگر عواملی است که خطر مرگ و میر را افزایش می‌دهد.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، خانمیرزا، اردل، بن و سامان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ و کیار در وضعیت نارنجی (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.