سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با برداشت طلبکار از حساب انباشت شهرداری:

احتمال تعطیلی حمل‌ونقل عمومی در کرمان وجود دارد

خدادادی گفت: با برداشت طلبکار از حساب انباشت شهرداری مربوط به کارت‌بلیط شهروندان، امکان تعطیلی حمل‌ونقل عمومی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان به برداشت وجوه نقد از حساب اجتماعی انباشت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: این حساب انباشت در یکی از بانک‌ها و مربوط به سیستم کارت‌بلیط بوده است؛ بنابراین، با این اقدام احتمال  نبود سرویس‌دهی در ناوگان اتوبوس‌رانی وجود دارد.

او می گوید: حساب اجتماعی انباشت متعلق به مردم بوده و هنوز تعیین‌تکلیف نشده است و  در حال حاضر با برداشت مبالغ این حساب با  نبود موجودی مواجه شده‌ایم.

هادی خدادادی گفت: هم‌اکنون، به‌دلیل  نبودموجودی، امکان پرداخت هزینه به پیمانکاران یا اتوبوس‌های بخش خصوصی که تعداد آن‌ها به ۷۰ دستگاه می‌رسد، وجود ندارد و این مشکل منجر به نبود سرویس‌دهی می‌شود.

به گفته او همچنین به‌دلیل برداشت وجه از حساب انباشت، امکان استفاده از خدمات شرکت پشتیبان سیستم هوشمند کارت‌بلیط اتوبوس‌رانی که کار پشتیبانیِ سرویس‌دهی را انجام می‌دهد، وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان می گوید: در روز‌های پایانی سال جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر روزانه از سوی ناوگان اتوبوس‌رانی جابه‌جا می‌شوند و نبود سرویس‌دهی، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

او گفت: در حال حاضر، ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر کار سرویس‌دهی حمل ونقل عمومی را انجام می‌دهند که این اتفاق منجر به تعطیلی بخشی از کار خواهد شد.

خدادادی گفت:  به نظر می‌رسد برداشت از این حساب مربوط به یک پرونده قضایی است؛ بنابراین  تقاضا داریم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود تا شهروندان بتوانند از خدمات حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

 به گفته او مبلغ مورد نظر بدون هماهنگی بانک با شهرداری کرمان از حساب برداشت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.