سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۶ استان کشور در سنندج

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان گفت: در شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در سنندج، ۶ استان کشور در این دوره نمایشگاه حضور دارند.

علیرضا فروتن گفت: شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان از ۱۰ اسفند برپا شده و تا ۱۳ این ماه پذیرای بازدید علاقمندان است و استان‌های کردستان، تهران، اصفهان، آذربایجان غربی و مرکزی در این نمایشگاه غرفه دارند.

او می گوید: ۵۲ غرفه از واحد‌های تولیدی حوزه ساختمان در این نمایشگاه برپا شده است و در این دوره، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان بسیار قدرتمندانه در این نمایشگاه شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان گفت: علاوه بر تخفیفی که شرکت نمایشگاه‌های استان در اجاره غرفه‌ها به شرکت‌های بومی داده به دلیل ایام پایانی سال شاهد استقبال چشمگیر شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه هستیم.

فروتن گفت: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد عرضه شده است و هر آنچه مربوط به صنعت ساختمان است از جمله درب و پنجره، شیرآلات، تیرچه و بلوک، آجرنما و سنگ نما در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گفته او: پنج شرکت دانش بنیان از استان کردستان در این نمایشگاه حضور دارند و از جمله فعالیت‌های این شرکت‌ها در زمینه شبکه‌سازی بنا و اسکلت ساختمان، بهینه سازی مصرف انرژی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان می گوید: علاوه بر شرکت‌های مذکور چند شرکت معماری و طراحی داخلی ساختمان هم در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

فروتن گفت: بعد از اتمام نمایشگاه صنعت ساختمان در صورت موافقت ستاد کرونای استان در آستانه سال جدید نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برپا می‌شود و اگر این مجوز هم صادر نشد نمایشگاه تخصصی گل و گیاه برپا خواهد شد.

شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار برپا شده است.

برچسب ها: نمایشگاه ، کردستان ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.