سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه شدن ۱۵ هزار هکتار از باغات چهارمحال و بختیاری

۲۸ هزار و ۹۰۰ نفر از باغداران چهارمحال و بختیاری ۱۵ هزار هکتار از باغات خود را زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دادند.

آقای رحیمی معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان یافتن بیمه‌پذیری اراضی باغی و زراعی استان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تا ۱۵ بهمن ۱۲۵ هزار هکتار از باغات و اراضی کشاورزی استان زیرپوشش بیمه قرار گرفت.

در این مدت ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر از فعالان بخش زراعی استان ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دادند.


بیشتر بخوانید


همچنین در این مدت ۲۸ هزار و ۹۰۰ نفر از باغداران استان نیز بیش از ۱۵ هزار هکتار از باغات استان زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دادند.

۲ هزار و ۳۰۰ نفر از باغداران استان نیز بیش از یک هزار و ۲۴۵ هکتار از تنه درختان اراضی باغی خود را در برابر عوامل قهری و طبیعی زیرپوشش بیمه کردند که در زمان بروز حوادث و عوامل غیرمترقبه و حوادث طبیعی از قبیل سرمازدگی، گرمازدگی، طوفان، سیل از مزایای بیمه کشاورزی بهره‌مند شوند.

هم‌اکنون محصول و تنه درختان میوه بادام آبی، بادام دیم، انگور، سیب، گردو، انار، گیلاس و آلبالو، هلو و شلیل، زردآلو و آلوچه، گل محمدی و شفتالو در برابر خطرات طبیعی و آب و هوایی از جمله سیل، تگرگ، سرمازدگی، صاعقه زیر پوشش بیمه قرار دارد.

در سال زراعی گذشته بیش از ۱۵ هزار هکتار از باغات، ۲۰۸ هزار هکتار از محصولات زراعی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع استان که دارای طرح مصوب واگذار شده زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.