سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فورد اورست ۲۰۲۳ با قدرت دیزلی V۶ معرفی شد

فورد اورست ۲۰۲۳ با قدرت دیزلی V۶ شاسی‌بلندی دارای سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC ۴ معرفی شد.

شرکت خودروسازی فورد اخیراً اقدام به تولید خودروهای پیشرفته‌ای کرده است. خودروهای جدید تولیدی در این شرکت خودروسازی کاربردهای فراوانی را رونمایی می کند. یکی از این خودروها جدید فورد بر اساس فورد رنجر سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

این خودرو در گذشته به شکل یک پیکاپ بوده که اکنون تبدیل به یک SUV شده است؛ در مورد چراغ‌های عقب، آن‌ها بسیار پهن‌تر از چراغ‌های پیکاپ هستند و یک نوار عریض روی درب عقب با حروف "اورست" در کنار آن قرار دارند.

 
 صفحه نمایش لمسی پرتره در سطوح پایین‌تر، ۱۰.۱ اینچ اندازه دارد و برای مدل‌های گران‌تر به قطر ۱۲ اینچ می‌رسد. این خودرو دارای یک موتور ۳ لیتری V۶ توربودیزل است.
 

بسته به بازار، اورست به روز شده با موتور ۲ لیتری دیزل کوچک‌تر مجهز به یک یا دو توربوشارژر عرضه می‌شود. شاسی بلند جدید از سال ۲۰۲۳ با واحد بنزینی ۲.۳ لیتری EcoBoost عرضه خواهد شد. بسته به موتور، این‌ها با یک گیربکس دستی شش سرعته یا ۱۰ سرعته اتوماتیک کار می‌کنند.

از دوربین ۳۶۰ درجه و چراغ‌های LED ماتریسی گرفته تا کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیار حفظ خطوط، فورد اورست ۲۰۲۳  را با فناوری های متفاوتی جلوه داده است.

این خودرو دارای سیستم رانندگی نیمه خودران سطح ۲ بوده که با اتکا به دوربین‌های دید اطراف و همچنین سنسور‌های جلو و عقب و رادار‌ها می‌تواند خودرو را در شرایط کنترل شده هدایت کند.

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.