سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیرو‌های بسیجی، سفیران سلامت در دوران کرونا هستند

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان خاش گفت: پایگاه‌های بسیج از تمام ظرفیت موجود در اقناع افکار عمومی و تبیین اهمیت واکسیناسیون به عنوان سفیر سلامت نظام در بین مردم استفاده کنند.

 سرهنگ سرکاش گفت: رسالت بسیج مداخله در هر شرایط و بحران به نفع مردم است و در حال حاضر که آسیب جامعه بحران امیکرون است و خدمت به مردم در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه ریزی و هدف‌گذاری‌ها در راستای ارتقای شاخص واکسیناسیون در مناطق با پوشش پایین واکسیناسیون به منظور صیانت از سلامت شهروندان می‌باشد.

او گفت: در شرایط موجود کرونا و توسعه واکسیناسیون به منظور استقرار تیم‌های سیار واکسیناسیون نیرو‌های فعال و باتجربه بسیجی با تیم‌های سلامت همکاری خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان نیز گفت: در پیک‌های قبلی کرونا نیز با مشارکت و مداخله نیرو‌های جهادگر و انقلابی بسیج شاهد پیشبرد برنامه‌های به ویژه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم و بدون شک در پیک جدید که اولویت ما ارتقای شاخص واکسیناسیون می‌باشد نیز دستاورد‌های خوبی خواهیم داشت.

 کرد گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و تیم‌های بهداشتی مناطق جهت توسعه واکسیناسیون در جمعیت هدف به موفقیت اجرای طرح کمک می‌کند.

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.