سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت خادمیاران رضوی؛

۳۰۰ جیرفتی مهمان پویش «آقا حساب کردند» شدند

همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد (ص)، خادمیاران رضوی جیرفت با حضور در ایستگاه‌های تاکسی، کرایه ۳۰۰ شهروند را پرداخت کردند.

کرامت پیرنیا گفت: قرآن کریم در معرفی پیامبر اکرم (ص) از ویژگی « رَحمَةٌ لِلعَالَمین"» سخن می‌گوید؛ زیرا ایشان بسیار مهربان و رئوف بودند و از مسلمان شدن مردم خوشحال و از کفر و شرک آنان رنج می بردند.

به گفته او خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان جیرفت با تاسی از پیامبر مهربانی‌ها و برای تحقق مشارکت در پویش «آقا حساب کردند» با حضور در ایستگاه‌های تاکسی و نقاط پرتردد در سطح شهر جیرفت،  کرایه ۳۰۰ شهروند را پرداخت کردند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت می‌گوید: این طرح با مشارکت کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی و کانون‌های محله‌ای مساجد امام رضا (ع)، امام علی (ع) و مسجد جامع در ۴ ایستگاه اجرا شد.

به گفته او این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی، همدلی و مهربانی در سطح شهر در آستانه سال نو اجرا و ۳۰۰ بسته تبرکی به شهروندان و رانندگان تاکسی اهدا شد.

او گفت: خادمیاران و یاوران رضوی باید حضرت محمد (ص) را که بهترین اسوه حسنه است، الگوی خود قرار دهند و همواره در مسیر زندگی، مزین به اخلاق محمدی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.