سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه ارتباطی همراه اول در رامهرمز توسعه یافت

در رامهرمز، سایت پرسرعت همراه اول از پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار با تکنولوژی نسل ۲، ۳ و ۴ در بلوار معلم این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

به گفته رحیم فلاح زاده با بهره برداری و وارد مدار شدن این سایت پر سرعت شبکه تلفن همراه اول علاوه بر تقویت و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در بلوار معلم رامهرمز و مناطق اطراف از جمله کوچه‌های معلم یک تا ۸ و خیابان مقداد و کوی فرخ روز و همچنین بخش عمده‌ای از کوی شهید ترکی، اینترنت و شبکه ارتباطی همراه اول تقویت یافت و موجب پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در رامهرمز شد.

این اقدامات به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان و ارائه محصولات نوین مخابراتی انجام شده است که تأثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه باعث پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، ارتقای سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات دیتایی برای آموزش، اقتصاد و دیگر کار‌های مبتنی بر دیتای شبکه همراه اول خواهد داشت.

گفتنی است؛ این سایت یک صد و یازدهمین سایت از پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در خوزستان است که در بلوار معلم رامهرمز نصب و راه اندازی و وارد مدار شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.