سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار به پایان رسید و ۲ مسابقه هم پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد که  تیم‌های فرش آرای مشهد و فولاد زرند ایرانیان به ترتیب برابر سپاهان اصفهان و چیپس کامل مشهد به پیروزی دست پیدا کردند.

گیتی پسند اصفهان ۶ - زندی بتن کلاردشت ۴

امروز تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی دست پیدا کنند. گیتی پسند علاوه بر پیروزی در این مسابقه موفق شد در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کرده و به همین دلیل ۲ بازی آینده این تیم تشریفاتی خواهد بود. گیتی پسند با ۶۱ امتیاز توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

کراپ الوند ۳  -  سن ایچ ساوه یک

در دیگر بازی امروز تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان تیم کراپ موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. کراپ با این پیروزی ۵۳ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار دارد. سن ایچ ساوه هم با ۵۰ امتیاز به رتبه پنجم سقوط کرد.

ملی حفاری اهواز صفر - مس سونگون ۲

در دیگر بازی هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر بعدازظهر امروز تیم‌های ملی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم رفتند و در پایان مس سرنگون،  مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با ۲ گل حریف خود را از پیش رو بردارد. مس با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. نماینده تبریز که شانس قهرمانی را از دست داده به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی است. ملی حفاری اهواز هم با ۱۴ امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به شهروند ساری به رده چهاردهم سقوط کرد.

مقاومت البرز  ۵ - مجتمع فردوس قم ۴

تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم امروز رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ از سد حریف خود عبور کنند و با ۵۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند. فردوس قم هم با ۲۵ امتیاز جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داد.

راگای تهران ۲ - شهروند ساری ۴

در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم راگای تهران و شهروند ساری به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه شهروند با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد و با ۱۴ امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد. راگای تهران هم با ۱۶ امتیاز هم چنان در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

هفته بیست و پنیجم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
مبارکشون باشه و مبارک اصفهانیها
محسن
۰۰:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
دمشون گرم
باقری
۲۳:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
لیگ فوتسال سرخابی نداره وگرنه با مهندسی و جنگ رسانه ای وکمیته انضباطی و قوانین ساختگی نمی گذاشتند تیم های شهرستانی قهرمان بشوند