سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۸ بیمار جدید به کرونا مبتلا شدند

با مرگ سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۳۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین با شناسایی ۷۸ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۹۲ نفر رسید.

دکتر علیرضا توقیری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۱۷۳ مورد بوده است.

او گفت: در حال حاضر ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۲ هزار و ۳۶۰ نفر رسیده است.

دکتر علیرضا توقیری گفت:  تاکنون سه میلیون و ۶۶ هزار و ۵۴۰ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گفته او  از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۵۷۴ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۳۴۸ نفر دُز دوم و ۵۱۱ هزار و ۶۱۸ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان فامنین، رزن و درگزین در وضعیت قرمز کرونایی و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.