سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۳۸ گروه جهادی محرومیت‌زدایی در سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از فعالیت گروه جهادی به منظور رفع محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در سطح این شهرستان خبر داد.

هادی موحدنیا گفت: عمده فعالیت این گروه‌های جهادی در قالب محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح‌های سازندگی و امور فرهنگی و اجتماعی در مناطق روستایی و حاشیه شهر سبزوار است.

هم‌اکنون ۲۳۸ گروه جهادی توانمند با تخصص‌های مختلف به منظور رفع محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در سطح این شهرستان فعالیت دارند.

او گفت: حمایت از طرح‌های اشتغالزایی، ساخت و مرمت منازل محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و حمایت از بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی برخی از دستاورد‌های بسیج سازندگی در سبزوار در امسال بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: در قالب فعالیت این گروه‌های جهادی اقدامات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم حاشیه شهر و نیز مناطق عشایری و روستایی محروم بخش روداب سبزوار صورت گرفته است.

 موحدنیا گفت: همچنین با هدف اشتغالزایی، کارآفرینی و محرومیت‌زدایی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای اجرا یا توسعه طرح‌های خیاطی، پرورش طیور و زنبور عسل، تولید کلوچه و شیرینی خانگی به بسیجیان پرداخت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.