سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه‌ها در حد توان برای احیای واحد‌های تولیدی راکد تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در شرایط اقتصادی که کشور با آن روبرو است تعطیلی یک واحد تولیدی ضربه‌ای به مردم و دولت است و دستگاه‌های مختلف باید در حد توان برای احیای واحد‌های تولیدی راکد تلاش کنند.

 محسن امیدیان ظهردر چهل و هشتمین نشست شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: پروژه مهم شهرک فناوری و اطلاعات استان باید به سرعت تعیین تکلیف و بدون هیچ مانعی واگذاری‌ها انجام شود و نباید دعوا و مشکلات بین برخی از مجموعه‌های دولتی و نیمه دولتی مانع پیشرفت این شهرک باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: همه مباحث سخت افزاری و نرم‌افزاری این شهرک باید بررسی و با توجه به نیاز استان طرح‌هایی در این شهرک اجرایی شود، اداره‌کل فناوری اطلاعات استان نیز بر اساس یک راهبرد مباحث سخت افزاری و نرم افزاری آن را تعیین کند.

امیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی واحد‌های تولیدی بر اثر بدهی به بانک‌ها گفت: در شرایط اقتصادی که کشور با آن روبرو است تعطیلی یک واحد تولیدی ضربه‌ای سنگین به دولت و مردم است و دستگاه‌های مختلف باید در حد توان برای احیای واحد‌های تولیدی راکد تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: باید در زمینه حمایت از بخش خصوصی و واحد‌های تولیدی همت کنیم و در ابتدا نیاز به ایجاد بانک اطلاعاتی داریم تا برای آینده واحد‌های تولیدی برنامه‌ریزی کنیم و باید از سوی دبیرخانه شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت مشخص شود که چند واحد تولیدی راکد شده و یا چند واحد تولیدی به چرخه فعالیت و اقتصاد بازگشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران . قم . قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.