سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم شادمان بعثت رسول مهر و رحمت

شهر کریمه اهل بیت(س) در سالروز بعثت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص)غرق در نور و شادمانی است.

شهر مقدس قم در عید سعید بعثت رحمت للعالمین حضرت محمدامین(ص)حال و هوای ویژه ای دارد.

بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س)در این روز سراسر نور میزبان دلدادگانی است که خود را به این بارگاه مطهر رسانده اند تا این عید فرخنده را به بانوی کرامت (س) تبریک بگویند.

آیین های مولودی خوانی و مدیحه سرایی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مساجد ، تکایا و بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

بعثت پیامبر اسلام(ص) نعمت عظیم خداوند برای تمام جوامع بشری است

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت مبعث نبی گرامی اسلام در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد،گفت: وجود مقدس نبی اکرم(ص) نسبت به تمام جوامع بشری ماموریت دارند و نسبت به تمام دوران های زندگی بشر مامور هستند.

او گفت: قرآن کریم برنامه ای است که خداوند به پیامبر عطا نموده و پیامبر هم باید این کتاب الهی را در جامعه محقق نماید تا انسان ها از ظلمات به سوی نور هدایت شوند.

میرباقری گفت: خداوند به حضرت هشدار می دهد که عده ای از انسان ها خود را مستغنی از هدایت خداوند، قرآن و انبیاء می بینند و طغیان کرده و یک درگیری عظیمی اتفاق خواهد افتاد.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: ماموریت اصلی حضرت این است که تمام بشریت به نقطه ای برسد که تمام زندگی بشر در بستر عبودیت حقیقی قرار بگیرد.

او می گوید: شکل گیری جریان های معاند و دشمنان در مسیر ماموریت نبی گرامی اسلام از سوی خداوند مورد تذکر قرار گرفته است اما بشارت پیروزی در مقابل دشمنان همواره از سوی خداوند به نبی گرامی اسلام داده شده است.

میرباقری گفت: برپایی خیمه ذکر و عبادت در تمامی جوامع بشری از وظایف اصلی نبی گرام اسلام است و در مقابل این طرح بزرگ، موانع زیادی از سوی مستکبران و دشمنان وجود دارد که تا عصر ظهور ادامه دارد.

او در پایان گفت: نبی گرامی اسلام سراج منیر است و انسان می تواند با وجود نبی گرامی اسلامی به لقا الله برسد و از فضل کبیر خداوند برخوردار شود.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.