سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظی دانش آموزان اسماعیل آباد کوچکلو با مدرسه کانکسی

با افتتاح ساختمان مدرسه روستای اسماعیل آباد کوچکلو شهرستان زرندیه مدرسه کانکسی در این روستا جمع آوری می‌شود.

درمراسمی با حضور مسئولان یک مدرسه و یک باب خانه عالم در روستای اسماعیل آباد کوچکلو شهرستان زرندیه توسط جبهه جهادی منتظران خورشید به بهره برداری رسید.

دانش آموزان روستای اسماعیل آباد کوچکلو پیش از این در کانکس درس میخواندند و این روستا فاقد مسجد و خانه عالم بود که توسط جبهه جهادی منتظران خورشید پیگیری و ساخته شد است.

مدرسه سه کلاسه با اعتبار خیرین مدرسه ساز بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و خانه عالم با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط جبهه جهادی منتظران خورشید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم همچنین ۳۶ بسته کمک مومنانه شامل مواد غذائی و لوازم التحریر توسط بسیج سازندگی سپاه روح الله بین دانش آموزان این منطقه توزیع شد.

دکتر احمدی مسئول و خادم جبهه جهادی منتظران خورشید کشور در این مراسم گفت: مردم، جهادگران و مسئولین مثلث پیشرفت هستند و اینجا نمادی از سه ضلعی است که همدلی و هم افزائی دارند و امیدواریم بتوانیم هرچه بیشتر شاهد پشتیبانی مسئولین را داشته باشیم چرا که جهاد گران همیشه بدون مزد و منت آماده خدمت هستند.

محترمی رئیس بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: ساخت این طرح‌ها توسط جبهه جهادی منتظران خورشید انجام شده و این جریان جهادی در این منطقه خدمات گسترده‌ای را با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خیرین و نهاد‌های انقلابی صورت داده که در حوزه آب شرب در حوزه ساخت راه مدارس مساجد خانه‌های عالم مسکن محرومان و ... اقدامات ارزشمندی بود.

به گفته محترمی توسط این جریان جهادی که در این منطقه انجام شده که با کمک دستگاه اجرایی و کمک‌هایی که از طریق خیرین در صورت مشاهده گسترش بیش از پیش این اقدامات باشیم و بتوانیم باری را از روی دوش این مردم در این منطقه برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.