سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاوه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خودروسازان بابت کیفیت پایین از مردم عذرخواهی نکردند

یک استاد دانشگاه می‌گوید: خودروسازان بعد از انتقاد از کیفیت خودرو، هیچ وقت از مردم عذرخواهی نکردند.

آقای فربد زاوه می‌گوید: ارتقای کیفیت خودرو مقطعی است؛ خودروسازان اصولا بعد از اینکه تصادفات جاده‌ای زیاد می‌شود گزارش‌های متعددی منتشر می‌کنند مبنی بر اینکه قرار است کیفیت ارتقا یابد، اما این‌ها در حد یک اطلاعیه است و به فراموشی سپرده می‌شود.

زاوه می‌گوید: تا قبل از این تصادف، خودروسازان اطلاعیه‌ای مبنی بر ارتقای کیفیت ندادند و به محض این تصادف اعلام کردند کیفیت خودرو‌ها افزایش پیدا می‌کند؛ اما نکته جالب اینجاست که در همین تصادف هیچ خودروسازی از مردم عذرخواهی نکرد.

۲۰ مهر در محور رامهرمز بهبهان، ۵۹ خودرو تصادف زنجیره‌ای داشتند و در آن تصادف ایربگ هیچ خودرویی باز نشد و همین عامل صدای رئیس پلیس راهور ناجا را در آورد به طوری که هادیانفر خودرو‌های داخلی را ارابه مرگ تشبیه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
دلیلی ندارد که عذر خواهی کنن چون مردم مقصر هستند و به اینها پر و بال داده اند از طرفی مگر کسی در رابطه با گرانی و بیکاری و تورم و اختلاس و رانت و .... از مردم عذر خواهی کرده است که اینها بکنند؟