سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت اخیر

سه بیمار دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن سه بیماردیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

علیرضا توقیریگفت: با مرگ سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۳۵ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۸۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۵۰۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۳۰۲ مورد بوده است.

توقیری گفت: در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۲ هزار و ۲۴۴ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۶۱ هزار و ۸۷۲ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۱۰ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۵۲۹ نفر دُز دوم و ۵۰۹ هزار و ۳۳ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

 هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان فامنین، رزن و درگزین در وضعیت قرمز کرونایی و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.