سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی سفر ۱۰ میلیون زائر به مشهد در نوروز ۱۴۰۱

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: سفر ۱۰میلیون زائر به مشهد در نوروز پیش‌بینی می‌شود و خدمات به واکسن نزده‌ها تعلق نمی‌گیرد.

گنابادی‌نژاد گفت: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۱ با اعیاد شعبانیه پیش‌بینی می‌شود حدود ۸ تا ۱۰ میلیون زائر در نوروز امسال به مشهد سفر کنند.

به گفته او پایانه مسافربری و سامانه‌های ریلی و هوایی کشور و همچنین واحد‌های اقامتی به سامانه‌های مرکزی متصل شده‌اند تا ارائه خدمات به افراد واکسن نزده مقدور نباشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به مناسبت‌های ماه رجب، شعبان و ادامه آن تا آغاز ماه مبارک رمضان پیش‌بینی ما این است که امسال نوروز طولانی‌تری داشته باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مشهد
۰۱:۴۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
اين پيش بيني هفته هاست به گوشمون رسيده ، شنيدم تا اين حد كه حتي مسئولان شهري نگران تأمين آب شرب شهر هستند ( البته ما سالهاي قبل كرونا ، به طور مثال در ايام نوروز در برخي كالاهاي مصرفي مثل شير دچار كمبود ميشيديم البته همزمان با ورود سيل زوار ، ورود سيل باندهاي رمالي و دزد ي . ديديم و شنيديم كه نوشتم ) و صد البته سخت نگران موج بعدي كرونا همزمان با عيد نوروز و رمضان هستند .
مطلب ديگر خدمت مؤمنين و البته تجار و ثروت اندوزان ، دعوت به سفر زيارتي و پر كردن هتل و شلوغ كردن بازار و تبليغات خريد ملك در مشهد و حومه خيلي هم خوب ، ولي تا كجا ؟؟!!
خراسان بي آب و خشك تر از هر استان ديگه اي است فقط كرمان و سيستان ازش جلو زدن . أيها الناس آب چند سد أطراف و سد دوستي با اون عظمت ميان مرز ايران و تركمستان كم بود دارن آب رو از سرچشمه هاي هزار مسجد مشرف به دشت بزرگ مشهد سرازير مشهد ميكنند به چه قيمتي ؟! خشك شدن صدها هزار روستا و سه شهرستان و از بين رفتن زندگي و كشاورزي مردم ، درد به در شدن چند صد هزار نفري مردم و روستاييان ( قصه پر غصه خوزستان و اصفهان اينجا هم قراره درست بشه ) . همين طور حاشيه شهر مشهد كه يكي از بزرگترين و بغرنج ترين ها در كشوره از ساكنين روستاها و شهر هاي بي إمكانات و خشك سيستان و بلوچستان و جنوب خراسان در حد انفجاره ( حتما خبرهاي بزه و جنايات اون رو در رسانه مي شنويد ) ، حالا شمال خراسان هم بايد اضافه بشه !
جنابان اين شهر و ولايت تحمل بار بيش از ٢٥ ميليون زوار سالانه رو نداره
بفهميد
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
کرونا هم می ره زیارت!
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
بیچاره شدیم موج هفتم و هشتم باهم در راه هست....

توروخدا به فکر کادر درمان هم باشید خسته شدیم