سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در لامرد

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت: قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در جهاد کشاورزی لامرد تشکیل و اولین جلسه این قرارگاه و کارگروه رفع تداخلات شهرستان لامرد برگزار شد.

علیرضا محمدی گفت: افتتاح قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی شهرستان لامرد از آنجایی که بیشتر دعاوی حقوقی کشاورزان نداشتن سند مالکیت است با افتتاح این قرارگاه صدور سند مالکیت و اختلافات و مشکلات حقوقی کشاورزان نیز  رفع می شود.

او گفت: نام این قرارگاه جهادی تخصصی به نام سردار شهید سلیمانی بوده و برگزاری این جلسه در شهرستان لامرد نشان دهنده  همکاری مجموعه جهاد کشاورزی و همکاری ادارات متولی زمین و صدور اسناد در  لامرد است.

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: با سنددار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر می شود.

او گفت: کارگروه شهرستانی این قرارگاه به سرعت و با دقت تمام پلاک‌های مشمول را که شناسایی و اطلاعات آن را تکمیل کرده اند در کوتاهترین زمان ممکن برای انجام مقدمات رفع تداخل و صدور اسناد آماده می کنند.

محمدی گفت: برای محقق شدن صدور اسناد اراضی، ادارات مختلف همکاری لازم را در شهرستان لامرد داشته باشند و این موضوع مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: با این کار بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان تعیین تکلیف و اسناد آن ها صادر می شود.

او گفت: یکی از مطالبه‌های مردم شهرستان لامرد، سند ملکی و صدور آن در کوتاهترین زمان است که با فعالیت این قرارگاه پلاک‌های مشکل دار تعیین تکلیف می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.