سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و لرستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از توقیف سواری کی‌ام‌سی و کشف ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و هروئین در عملیات مشترک فارس و لرستان خبر داد.

سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "لرستان" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری کی‌ام‌سی در حال انتقال یک محموله تریاک در محور "بندرعباس-شیراز" است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری کی‌ام‌سی حامل تریاک را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در بازرسی از این خودرو ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۶ کیلو هروئین (در مجموع ۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر) کشف شد.

سرهنگ حسینی گفت: در این خصوص یک دستگاه تویوتا هایلوکس که اسکورت محموله بود توقیف و راننده و سرنشین نیز دستگیر شدند و هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.