سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در پایگاه های ثابت و سیار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹۰ پایگاه ثابت و سیار در استان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را جمع آوری می کنند.

قباد مبشری گفت: به رسم هر ساله جشن نیکوکاری از ۱۲ تا ۲۵ اسفند ماه همزمان در سراسر کشور و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد با هدف کمک به افراد نیازمند برگزار می‌شود.

او می گوید: امسال ۹۰ پایگاه ثابت و سیار در میادین شهر‌ها و مراکز تجمع و همچنین در جا‌های مختلف از جمله مدارس در کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۷ پایگاه ثابت و بقیه سیار است.

مبشری با بیان اینکه ۵۳ مرکز نیکوکاری در کمیته امداد تشکیل شده  و در این جشن با ما همکاری می‌کنند گفت: امسال حدود ۷ میلیارد کمک‌های مردمی به نیازمندان پیش بینی شده که تا کنون حدود به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن جمع آوری شده و انتظار داریم با مشارکت مردم نوع دوست استان  مابقی سهم کمک‌های مردمی در ایام جشن نیکوکاری جمع آوری شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، مردم نوع دوست و خیر کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹ چه در جشن نیکوکاری و چه در بقیه روزهای سال بیش از ۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

او با بیان اینکه مردم می‌توانند هم به صورت کالا و هم به صورت نقدی به نیازمندان در استان کمک کنند گفت: پل‌های اس اس دی تحت عنوان ستاره ۸۸۷۷ مربع پیش بینی شده و مردم از طریق تلفن‌های همراه می‌توانند به پرتال و سایت کمیته امداد هم مراجعه کرده و در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.