سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

پدافند غیر عامل در برنامه ریزی‌ها رعایت شود

استاندار اردبیل گفت: به دلیل آرامش حاکم در منطقه، توجه به اهمیت پدافند غیر عامل در برنامه ریزی‌ها چندان جدی گرفته نمی‌شد که باید در برنامه‌های آتی رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: پروژه‌های جدیدی که در سطح استان اردبیل تعریف می‌شود باید با رعایت همه جوانب موضوع پدافند غیر عامل در این پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان اردبیل که با حضور معاون هماهنگی استان‌ها برگزار شد گفت: با رعایت موارد تاکید شده در طرح جامع پدافند غیر عامل استان، در آینده دچار مشکل نخواهیم شد و باید منابع لازم نیز در رابطه با راه اندازی قرارگاه تامین شود.

عاملی می‌گوید: هر نوع قصور در رابطه با پدافند غیرعامل به ضرر جامعه تمام می‌شود که دستگاه‌های دولتی در همه برهه‌های حساس آمادگی لازم را خواهند داشت و باید تلاش کنیم همیشه یک وضعیت ایده آل در استان اردبیل حاکم باشد.

او گفت: در مساله کرونا به منظور پیشگیری و کنترل این ویروس، قرارگاه شهید سلیمانی در مجموعه سپاه هر هفته برگزار می‌شود که تا کنون ۵۴ جلسه برگزار شده و تصمیمات خوبی در این قرارگاه اتخاذ شده است.

استاندار اردبیل ضمن دعوت دستگاه‌های اجرایی برای دیدن آموزش‌های لازم در خصوص پدافند غیر عامل گفت: حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند و باید دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌هایی که به نوعی با پدافند غیر عامل در ارتباط هستند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند تا خدایی ناکرده در مواقع ضرورت دچار خسران و ضرر نشویم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.