سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان وام در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج میلیارد تومان تسهیلات بانکی کم بهره به درخواست کنندگان وام در سفر امسال رئیس جمهور در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کاظم حاجی پور گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای درخواست کنندگان وام در نامه به رئیس جمهور برای متقاضیان کهگیلویه و بویراحمدی پیش بینی شده که در مراحل بعدی پرداخت خواهد شد.

او می گوید: این تسهیلات در قالب وام های اشتغال و ضروری به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، هر فقره تسهیلات اشتغال مذکور ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و هر فقره وام های ضروری نیز ۱۰ میلیون تومان بوده است.

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی۸۹ هزار و ۸۱۴ نامه و درخواست در سفر رئیس جمهوری داشتند که این درخواست ها در زمینه های کمک مالی، اشتغال و استخدام، ساخت مسکن، وام ضروری و قرض الحسنه، هزینه درمان، تامین جهیزیه، تامین اقلام ضروری بوده است.

حاجی پور گفت: امسال همچنین چهار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به درخواست کنندگان وام در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به متقاضیان پرداخت شده است.

او می گوید: این میزان تسهیلات به ۱۹۰ متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

مرکز سامد به عنوان یک ساختار توانمند به طور عملی بستر وسیعی برای دریافت شکایت‌ها، انتقادها، پیشنهادها و ایده های مردمی و رسیدگی و پاسخگویی به آن ها را با رعایت صرفه جویی در هزینه های زمانی و مالی فراهم کرده است.

یکی از مجاری سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در کشور سامانه تلفنی ۱۱۱ است که مردم در هر نقطه از استان می توانند پیشنهاد، انتقاد، گزارش، طرح ها و ایده ها، شکایت و درخواست های خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.