سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی «بنای نور» در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی «بنای نور» به زودی و همزمان با سراسر کشور در استان با اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حسن حکمتیان گفت: زمینه مشارکت قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مرمت و بازسازی حرم اهل بیت (ع) بر اساس طرح ملی بنای نور فراهم خواهد شد.  

او می گوید: هر فرد در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس این طرح ملی می تواند به اندازه توان خود و با شیوه های مختلف در مرمت و بازسازی حرم اهل بیت (ع) مشارکت کند. 

به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین (ع) در شهر سامرا بر اساس  تصمیم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به این استان واگذار شده است. 

حکمتیان گفت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت شبستان حرم امامین عسکریین (ع) در شهر سامرا کمک نقدی و غیرنقدی کنند. 

او می گوید: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جمع آوری نذرها و کمک های مردمی برای عتبات عالیات جایگاه چندان مطلوبی بین دیگر استان ‌های کشور ندارد. 

حکمتیان خواستار همکاری هر چه بیشتر مردم و  نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد برای بازسازی عتبات عالیات شد. 

او گفت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد می توانند نذرها و کمک های نقدی خود برای عتبات عالیات را از طریق شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، شماره حساب ۳۰۰۰۴۶۰۰۰۰ یا کد دستوری #۴*۷۲* ارسال کنند. 

به گفته حکمتیان، نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد نیز می توانند کمک های نقدی خود برای عتبات عالیات را به نشانی درگاه رسمی برخط atabat.org/fa/forms/۴۳ واریز کنند. 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.