سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حاج حسین خرازی از درخشان‌ ترین ستاره‌های شهر شهیدان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حاج حسین خرازی از فرماندهان نام‌آور و دلاورمرد عملیات کربلای ۵، تربیت شده مکتب اسلام و از محبان واقعی اهل بیت (ع) بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محمد نورصالحی گفت: با هم‌افزایی نیرو‌های انقلاب شرایط خوبی برای خدمت به مردم فراهم شده است، نمود این هم‌افزایی برگزاری جلسات ماهیانه بین نمایندگان مجلس، اعضای شورا، شهردار اصفهان و مسئولان ارشد شهری و استانی است که در جلسه اخیر که جمعه ششم اسفند برگزار شد معاون استاندار و فرماندار نیز حضور پیدا کردند که یقیناً نتایج بیشتری به بار خواهد آورد.

اوگفت: در بحث محله‌محوری و رسیدگی به مناطق محروم، برنامه‌ها و مصوبات شورا و بررسی و اقدامات شهرداری مطرح و ظرفیت‌ها و وظایف و اقدامات سایر دستگاه‌ها نیز مورد بحث واقع شد.

در این راستا، پرهیز از موازی‌کاری و تعدد مراکز تصمیم‌گیری نکته مهمی است که باید با محوریت استانداری و فرمانداری، نقشه راه و برنامه و وظایف همه دستگاه‌ها احصا و تکالیف همه مشخص شده و با یک مدیریت واحد کار‌ها در این زمینه پیگیری شود.

به گفته نورصالحی شورای شهر نیز به عنوان نمایندگان مردم نظارت عالیه بر روند امور را دنبال خواهد کرد، بدیهی است شورا و اعضای آن تکلیف اجرایی و مداخله مدیریتی نخواهد داشت، اما کمک به پیشبرد اهداف و تکالیف دستگاه‌ها و کمک به حذف موازی‌کاری و رصد خروجی و تعقیب نتیجه نهایی می‌تواند توسط شورا و کمیسیون ویژه آب و مناطق کمتر برخوردار و کمیته‌های نظارتی انجام شود.

اواز کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای شهر خواست تا مصوبات این جلسه را پیگیری کند تا برنامه‌ای جامع برای تکمیل پازل خدمت‌رسانی به تفکیک دستگاه‌ها تا قبل از شروع سال جدید تدوین شود و با ورود به سال آینده هر دستگاه وظیفه خود را در حوزه رسیدگی به محلات محروم بداند و آن را دنبال و اجرایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یاد شهدای عملیات کربلای ۵ را نیز گرامی داشت و عنوان کرد: حاج حسین خرازی از فرماندهان نام‌آور و دلاورمرد این عملیات، تربیت شده مکتب اسلام و از محبان واقعی اهل بیت (ع) بود، این شهید بزرگوار از درخشان‌ترین ستاره‌های این شهر و از افتخارات اصفهان و سندی زرین از مجاهدت‌های مردان و زنان نیک‌اندیش این شهر است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.