سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان:

هدف ما صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا است

مرتضایی گفت: هدف ما این است که برای اولین بار بتوانیم به مرحله حذفی مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - مجید مرتضایی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان درباره حضورش در این تیم گفت: با توجه به ظرفیت بالایی که در تیم ملی افغانستان وجود دارد، مطمئنم که این تیم می‌تواند در آسیا افتخار‌ات زیادی کسب کند. هدف ما این است که برای اولین بار بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا که شهریور به میزبانی کویت برگزار می‌شود، به مرحله حذفی صعود کنیم.

تیم ملی فوتسال افغانستان خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که از ۱۲ تا ۲۷ فروردین به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود. شاگردان مجید مرتضایی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه دوم با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و نپال همگروه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال در منطقه آسیای مرکزی (کافا) چندی پیش برگزار شد و تیم ملی جوانان افغانستان در آن رقابت‌ها موفق شد بعد از ایران مقام نایب قهرمانی را به دست آورد. همین موضوع نشان می‌دهد که فوتسال در افغانستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در منطقه مرکزی (کافا) یک ماه به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک برگزار و تیم ملی فوتسال ایران در آن بازی‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و افغانستان هم دوم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.