سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش سوزی انبار علوفه با تلاش ۴ ساعته آتش نشانان اراکی

با حضور آتش نشانان از سرایت حریق نبار علوفه به منازل مسکونی مجاور انبار علوفه جلوگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آتش سوزی شبانه انبار علوفه در روستای معصومیه اراک با تلاش ۴ ساعته آتش نشانان و استفاده از چند دستگاه لودر و کامیون مهار و خاموش و از سرایت به منازل مسکونی مجاور آن جلوگیری شد.

مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک در باره این موضوع توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک در ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه با دریافت خبر بروز آتش سوزی در انبار علوفه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲۲ و ۱۱ را به ترتیب از کوی صنعتی و کوی الغدیر روانه محل حادثه در جاده تهران، روستای معصومیه کرد.

محل حادثه یک انبار مملو از علوفه پرس شده بود که در شب گذشته به دلیل نامعلوم طعمه حریق شده و دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود.

در کنار محل آتش سوزی، منازل مسکونی وجود داشت که هر لحظه امکان سرایت آتش به آن‌ها می‌رفت و در صورت سرایت آتش، ضمن بروز خسارت‌های مالی زیاد و نیز به خطر افتادن جان اهالی منزل، عملیات مهار و خاموش سازی آن نیز سخت و دشوار می‌شد.

آتش نشانان با تجهیز خود به لوازم حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی، به چند گروه تقسیم شده و از چندین جهت و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی مشغول مهار و خاموش سازی آتش شدند.

نیرو‌های آتش نشانی خیرآباد نیز در این حادثه حضور مؤثر داشتند و با هماهنگی‌های صورت گرفته، چند دستگاه لودر و کامیون به محل حادثه اعزام تا اقدام به جابجایی علوفه‌ها از محل حادثه نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک در پایان گفت: پس از نزدیک به ۴ ساعت عملیات نفس گیر توسط آتش نشانان اراک و خیرآباد، این آتش سوزی به صورت کامل مهار و خاموش شد و نیرو‌های عملیاتی با اطمینان از نبود هر گونه آتش پنهان به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

این آتش سوزی خسارت‌های مالی زیادی از خود به جای گذاشت، اما خوشبختانه مصدومی در پی نداشت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.