سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۵۶ میلیارد ریال بسته آموزشی و معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۵۶ میلیارد ریال بسته آموزشی و معیشتی توزیع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - شایان نادری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۰ هزار بسته آموزشی  و معیشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

او می گوید: این میزان بسته نوشت‌افزار، کیف و کمک معیشتی با کمک نیروهای جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم این استان توزیع شد.

نادری مهمترین اهداف ستاد اجرایی امام (ره) را محرومیت زدایی قشر آسیب دیده از شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: از این میزان بسته ها ۴۰ هزار مورد کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر و سویا در قالب طرح رزمایش همدلی و احسان بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد، ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی چهار میلیون ریال است که با کمک گروه های جهادی در مناطق مختلف کم برخوردار این استان توزیع شد.

نادری می گوید: ۳۰ هزار بسته لوازم آموزشی شامل نوشت افزار،  کیف، دفتر و مداد رنگی در قالب رزمایش مشق احسان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

او ارزش ریالی هر بسته آموزشی را  سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

نادری گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده و این بسته ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهرها و مناطق محروم این استان توزیع شد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان در این مدت همچنین ۲۰ هزار  بسته بهداشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان توزیع شد.

او توزیع ۲۲ تن گوشت، ۱۸۰ دستگاه وسایل  گرمایشی و ۴۰ هزار بسته ماسک را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد.

نادری گفت: ۱۵ رزمایش از سوی ستاد فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد  تاکنون اجرا شده است.

او می گوید: رزمایش های  همدلی و احسان ، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش احسان و دلگرمی  به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان اجرا شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.