سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باوفا: کشتی گیری که احساس کند رقیب ندارد افت می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان معتقد است اگر مدعیان احساس کنند که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بی‌رقیب هستند، افت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با تاکید بر اینکه حضور پرتعداد مدعیان در هر وزن باعث پیشرفت کشتی است، گفت: بی تردید اگر مدعیان جوان احساس کنند برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بی‌رقیب هستند، افت خواهند کرد، به همین دلیل باید طوری برنامه ریزی و کار کنیم که حداقل در هر وزن چند کشتی گیر باانگیزه و توانمند داشته باشیم.

حمید باوفا یکی از مربیان جوان و موفق عرصه تیم‌های ملی کشتی فرنگی است که سال‌ها در رأس امور تیم‌های پایه به عناوین درخشانی در میادین رسمی آسیایی و جهانی دست یافته است.

او در خصوص عملکرد فرنگی‌کاران جوان در تورنمنت بلغارستان، گفت: ما با اعزام برخی از جوانان منتخب به این تورنمنت فرصتی را فراهم کردیم تا این نفرات بتوانند نخستین میدان بین المللی خود را تجربه کنند و از طرفی هم برخی از آن‌ها با نفرات نامدار کشتی دنیا سرشاخ شوند. ضمن اینکه ما نیاز داریم تا کشتی گیران جوان را به مرز خودباوری برسانیم و آن‌ها را مهیای حضور در رده بزرگسالان و میادین جهانی و المپیک کنیم.

باوفا چندی پیش با دریافت حکم سرمربیگری تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان پس از مدت‌ها دوری از عرصه ملی دوباره وارد گود شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.